lördag 3 december 2011

3:e december - Adventskalendern 2011



...and the first loser is...tadaa! På plats i sin rätta utstyrsel - riktigt fin om jag får säga det själv. Bra jobbat alla inblandade. Dessutom hörde jag det viskas från granens nuvarande uppdragsgivare, att sköter den sig bra så kan den få bli innegran framåt jul. Inte fy skam, och då kom den ändå 2:a.

Så vinnaren står nu på tur och väntar bakom vedboden. (Eller egentligen på ett annat ställe, men det mörkar vi. Vill inte riskera att den blir kidnappad). Men avslöjandet dröjer ett par veckor, en riktig nagelbitare med andra ord.

Min högteknologiskte vän har informerat mig om att det varit lite problem med att lämna kommentarer till de olika inläggen. Jag har klickat runt lite nu, så det ska fungera bättre förhoppningsvis. Prova!

och så till dagens rim... jag avsäger mig alla form av ansvar för eventuella faktafel eller felaktiga benämningar. Ni vet nog vad jag menar.



Rimmet raderat av upphovsrättsliga skäl!

2 kommentarer:

  1. Hej nu har vi läst rimmet, och vi kan svaret.
    Det var en grann gran till mor.
    Allt detta är otroligt bra gjort.
    Många kramar från Hytting.

    SvaraRadera