tisdag 26 november 2013

Adventskalendern 2013

Hallå, du där! Blir det någon Adventskalender i år eller? Du brukar ju tjata om det där förjämnan annars, men det har varit ovanligt tyst i år.... och nu är det i så fall dags till helgen!

Jo, det blir en Adventskalender även i år! Jag jobbar på den för fullt och är en bra bit på väg. Men. Alltid dessa MEN. I år är jag öppen för att ta in några eventuella gäst-rimmare!

Vadå? Vad diddelidaddlar du om?

Jo så här; Alla ni som följer min kalender sitter säkert på en och annan pärla till paketrim. Det vore synd om era talanger inte kom till nytta. Så om du sitter och ruvar på ett riktigt bra rim - dela med dig till mig och kanske så har du därmed säkrat åtminstone en poäng i den prestigefyllda tävlingen! Bidrag lämnas till forsbergkristina@hotmail.com Tackar på förhand!

Finns det nå pris då? Annars tänker jag inte vara med. 

Jojomensan. Och det är med stolthet jag presenterar att samarbetet med Petters Laila Design fortsätter även i år!

Åh, vad bra! Men då kan vi se fram emot det första rimmet nu på söndag då?

Precis så är det tänkt. Så vi syns på söndag om inte annat, okej? Då händer det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar