måndag 24 december 2012

24:e december 2012 - GOD JUL

Julafton är här och vi har därmed kommit till adventskalenderns sista rim. Nu får ni en vecka på er att klura och tänka. Sen vill jag ha in era svar! Ni kan självklart skicka in dem redan nu, om ni vill. Passa på att bjuda in vänner och bekanta som ni tycker behöver tänka till lite extra. Kanske en bra aktivitet när ni inte orkar äta, öppna julklappar eller se på teve längre? SlaktarStinas adventskalender står alltid öppen. Iallfall en vecka till.

Jag, M, Knådden och Knas-Katten önskar er alla en god jul. Ta hand om varandra. Känn dofterna. Njut av smakerna. Rör vid dem du tycker om. Känn tacksamhet. Slå av den där förbannade teven och prata med dem som sitter omkring dig istället - umgås!


Förresten.... Jag kommer presentera en vintersaga i flera delar nu mellan jul och nyår. Något nytt istället för alla repriser som annars florerar. Knas-Katten är huvudperson - jag hoppas ni vill följa den! Första delen kommer imorgon. Så stay tuned!

Jag höll nästan på att glömma.... Adventskalendern 2012 - sista rimmet!

Rimmet är raderat av upphovsrättsliga skäl!

1 kommentar:

  1. Så fin Knådden är i fluga och väst. En liten Herre.
    Trist att kalendern är slut.

    SvaraRadera