söndag 16 december 2012

Och vinnaren är....


....SlaktarStina!
Ihhhhhhh! Ohmygod-ohmygod-ohmygod-ohmygod Ihhhhhh! Jag vill...snyft...tacka Knas-Katten. Mitt ständiga stöd här i livet - TACK! Thank you, thank you....!

Helt plötsligt där på söndagkvällen får jag beskedet - jag har vunnit! VUNNIT! Det är lätt det bästa som har hänt den här söndagkvällen - jag har vunnit! Nu blir det glitter och glamour här ute i skogen, det kan jag lova! Till helgen blir det att ta fram finaste festblåsan för att fira - glitter och glamour - äntligen!
Men...Hur många miljoner är det? Det ska jag säga er gott folk, att det är inga miljoner det handlar om. Det är bättre än så.

Jag har vunnit ett Zombie Zets nagellack - tack Konstgrepps Karin! Jag kommer vara så oerhört het när jag går ut och hämtar ved. Eller byter blöjor. Eller skottar snö. Yes!

Visserligen var det i en utlottning, så jag har ju inte presterat någonting. Men ändå. Man får passa på att bli glad när man har möjlighet. Jag har ju ändå vunnit!
Och jag vet att du också vill vinna. Jagvetjagvetjagvet. Så se till att lösa rimmen i Adventskalendern, förbövelen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar