måndag 5 november 2012

En sockerbagare

Det har bakats sockerkaka här i skogen. Att baka sockerkaka är en konst och nu försöker jag lära ut den konsten till Knådden. Eventuellt la han till sin egna tuch och kompletterade med någon naturlig ingrediens, det vet jag inte. Det var lite svårt att ha koll när han satt på magen Men den var iallafall god!

Så nu finns det sockerkaka för den som vågar sig ut hit i skogen! Iallafall ett litet tag...

För övrigt så sliter jag hårt med årets adventskalender. Just nu går jag två parallellspår och kan inte riktigt bestämma mig för vilket jag ska välja. Kanske slutar det med att det blir pannkaka av alltihop. Förhoppningsvis med blåbär och grädde, det är ju godast. Nedräkningen har börjat, mindre än en månd kvar tills Adventskalendern 2012 drar igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar