måndag 19 november 2012

Lortiga fönster.

Precis så här ser mina fönster ut. Otvättade. Eller egentligen inte. Jag tvättade dem i våras, men nu har de blivit skitiga igen. Åh, tänker du nu med en uns av stress i själen, nu kommer det någon efter-bild som visar upp hur vackert glänsande dem blev efter att hon putsat dem med tandborsten? Och mina fönster som är jättelortiga... jag måste ta tag i det där i helgen.

Nej, du kan vara lugn. Jag tänkte bara visa hur det kan se ut i ett hem där det bor människor som inte ägnar all sin vakna tid åt att städa. Det är sällan man ser sådana bilder i media. Och sällan som någon berättar om dem på Fäjsbokk. Så jag tyckte att det var dags. Så håll till godo, bilden är ett sällsynt objekt.

Och nej, jag skäms inte det minsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar