fredag 30 november 2012

Förutsättningar


Bilden är tagen hemma hos min bror och hans familj.
Okej. Nu är det inte många timmar kvar. (Oh, herrejisses vad hon tjatar.) Ja, det gör jag. Men jag tycker att det här är så oerhört roligt!
Tänkte dra några korta förutsättningar. Eller ska man kalla det ordningsregler?

 - Det kommer presenteras ett rim varje dag. Publiceringen sker 07.00.
 - Inga kommentarer om svaret i kommentarsfältet!
 - Det kommer fortsättas skrivas om en hel del annat, läs om ni behagar. Äventyren upphör aldrig här ute i storskogen.
 - Du får fråga vem som helst om hjälp, utom mig eller Knas-Katten. Varför inte involvera hela familjen? Eller arbetsplatsen? Eller alla dina vänner på fääjsbokk.
 - Priset? Kommer härifrån. Närmare presentation av det längre fram. Dessutom håller jag på att knyta några fler kontakter... så håll er uppdaterade!

Sååå... Lycka till nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar