söndag 24 februari 2013

Utvald

Jag har blivit utvald.

Jag håller på att skriva en roman. Eller snarare en biografi. Som kan göra mig stormrik. Jag är en bra bit på väg. Framsidan är redan klar. Tyvärr fick jag inte möjlighet att bidra till layouten. Men det får duga.


Fantastisk är det. Att ha blivit utvald till att dokumentera mitt liv. Med möjlighet att bli stormrik på kuppen. Fantastiskt. Och jag berättar allt. Allt! På 44 sidor med kryssfrågor. 44 sidor!


Men vad gör man inte för SIFO. Jag kan ju dessutom vinna en premieobligation. Så. Därför har jag nu offrat ungefär en veckas "egentid" till att sätta kryss. Ungefär sjuhundramiljonnersmiljarders kryss.


 Men nu är den äntligen färdig. Min alldeles egna biografi. Publicerad av SIFO i statistikformat. Jag återkommer med releasedatum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar