måndag 19 mars 2012

Överraskande presenter


Egentligen är jag inte så mycket för presenter. Jag tycker inte att man ska behöva köpa för köpandets skull, om man ändå inte vet vad man vill ge bort. Köphysteri är inte riktigt min grej.

Men jag älskar överraskande presenter. Presenter som det finns en tanke bakom och som jag inte har förväntat mig att få. Helst något som jag behöver också, på ett eller annat sätt. Då älskar jag presenter, det gör mig glad i flera dagar.

Så idag kom en finfin vän kom oväntat förbi här ute i skogen. Med sig hade hon en bukett rosa tulpaner och en storpack chokladpudding. Hon vet vad jag behöver och när jag behöver det. Jag kommer vara glad i flera veckor! Dels för att chokladpudding kommer räcka så länge. Men mest av allt för att jag vet att jag har en sån fin vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar