torsdag 29 november 2012

2 dagar kvar....

...tills Adventskalendern 2012 börjar och redan är det någon som försöker muta dommaren.


Nog för att jag förstår att ni alla vill vinna evig ära och berömmelse. Nog för att jag förstår att ni i början på nästa år vill kunna stoltsera med en vinst i SlaktarStinas Adventskalender på ert CV. Känna stoltheten och andra människornas imponerande blickar. Men att försöka påverka Knas-Katten med en guldpeng... Tveksamt. Det osar desperation, för uppenbarligen har inga närmare efterforskningar gjorts. Knas-Katten är närmligen hård och besynnerlig som dommare. Omutbar.

Och om man ändå skulle vilja göra ett försök, för att man känner ändå långt ut i tårna att jag bara måste ha den där vinsten i SlaktarStinas Adventskalender - så skulle jag tro att en fin älgfilé funkar bättre. Kanske två.

2 kommentarer:

  1. Då kan du ju gö kalops! ;-) Dofsan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis vad jag tänkte! Om inte Katten hinner äta upp den först, vill säga...

      Radera