fredag 5 april 2013

Vänner.

Jag har så många fina människor omkring mig. Helt fantastiska är dem. Lånar mig laddare till telefonen när jag har förlagt min. Bjuder på lunch och kaffe och mat och allt möjligt ätbart. Lyssnar när jag behöver prata. Pratar när jag behöver lyssna. Tvättmaskin och dusch lånas gladeligen ut till både höger och vänster nu när vi har lite problem med vattnet. För att inte tala om dunkar, kastruller och alla möjliga kärl. Vi får hjälp med ritningar. Hjälp med med barnpassning. Blommor. Eller kattmat. Lån av motorsåg.

Jag kan hålla på i all oändlighet. Stort eller smått - det spelar ingen roll. Jag blir lika glad och tacksam varje gång. En tvättmaskinstvätt kan verka lite. Eller en utlånad laddare till telefonen. Men behöver man det, så är det guld värt. Flera gånger om. Stort TACK till alla er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar