tisdag 24 december 2013

24:e december 2013 - God Jul

Jag vaknar upp till den finaste gåvan jag kan tänka mig - en man som kan ta sig ur sängen själv och en son som sover tryggt mellan oss. Vi fnissar lite åt hans lustiga små andetag och jag önskar för hela mitt hjärta att detta är vad människor har önskat sig till jul - kärlek, god hälsa och fridfullhet.


Ta hand om varandra nu, trots oenigheter om hur skinkan skall tillagas eller hur julklapparna skall fördelas. Det är oväsentligt i det stora hela.

Nu till dagens rim. TACK för att ni följt med i min kalender ända hit, jag ser fram emot att ta del av era svar! Ni mailar dem till forsbergkristina@hotmail.com och har chansen att vinna ett finfint pris från Petters Laila Design. Vinnarens presenteras någon gång runt nyår, återkommer med mer exakt datum.

Och kom ihåg, det är inte försent att delta, ni hittar alla rimmen under rubriken Adventskalender 2013 - något att göra när Kalle, mat och julklappar är överstökat kanske? Få med hela tjocka släkten, vettja!

Då så, då var det dags, det 24:e och sista rimmet för i år;

Rimmet är raderat av upphovsrättsliga skäl!

God Jul önskar SlaktarStina med det lilla pyret i magen,  Den Outtröttliga Snickaren, Knådden och Knas-Katten

4 kommentarer:

  1. God Jul till er alla från torpet i skogen.

    SvaraRadera
  2. Ska sätta mig ner och klura på alla samtidigt en dag :) Kram på er å tack för en spännande blogg! // Erika

    SvaraRadera