söndag 1 december 2013

Hur gör man då?




Hörru du där. Nu har ju liksom SlaktarStinas Adventskalender 2013 dragit igång - men hur gör man nu då?
Javisst ja! Det har jag ju helt glömt av att berätta, men oroa er inte, det är enkelt. Du löser helt enkelt de 24 rim som dagligen kommer presenteras fram till julafton. Sen mailar du svaren till forsbergkristina@hotmail.com och deltar i tävlingen om finfint pris från Petters Lailas Design!

Jaha. Så alla rimmen är så enkla att till och med en ko kan klara av dem?
Njae...Nu vill jag ju inte vara den som drar alla kor och deras rim-intelligens över en kam, men.... det kommer vara varierande svårighetsgrad på rimmen, så att säga. Skicka in ditt bidrag även om du inte har alla svar - kanske blir du ändå den klurigast kon av dem alla!

Jaja. Men måste jag sitta och maila på självaste julafton?
Nej, ni kommer få några extra dagar på er att komma in med svaren. Så då kan ni passa på att även engagera kluriga och mindre kluriga familjemedlemmar och vänner i denna barnsliga men ack så prestigefyllda tävling!

Och varför heter du SlaktarStina? Vi blir lite rädda.
Det är ett gårdsnamn och har ingenting med mitt yrke, mina intressen eller mina fallenheter att göra. Läs mer här!

Okej, nu känns det bättre. Nu ska vi lösa rim!
Helt rätt inställning, LYCKA TILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar