måndag 18 juni 2012

Minikläder till en minimänniska

Viker lite minikläder och tanken slår mig - är de verkligen så här små? Och samtidigt undrar jag - hur sjutton får den plats i min mage?

 Dessutom ska den ut ur min kropp inom de närmaste veckorna och jag ser fram emot det som en unik och häftig erfarenhet - oavsett hur den kommer ut, bara den mår bra. Det börjar bli så spännande nu och jag känner mig som ett gående Kinder-ägg - "något spännande, något att leka med och choklad!!!" Men ja... chokladen är väl inte riktigt ätbar och det är nog inte alltid en lek. Men spännande är det.

För övrigt så kan vi ju börja reflektera över hur mycket man påverkas av kommersiell reklam när jag fortfarande accossierar till Kinder-ägg och dessutom kan deras slogan, trots att det är över tio år sedan jag såg den sist.

1 kommentar:

  1. Fina Du vännen! Hihi, onekligen spännande....undrar ja´ vad som tittar ut?! Men kom ihåg att vi har en dejt med väldigt viktigt matinnehåll först.... :)

    SvaraRadera