tisdag 1 januari 2013

De rätta svaren!

Ändring i planeringen! Idag presenterar jag de rätta svaren i Advenstkalendern 2012 och vinnaren presenteras lite längre fram. Det administrativa har hamnat på hög, så att säga...
Vad väntar vi på - då kör vi, här kommer de rätta (eller iallafall tänkta) svaren!
     
    Svaren är raderade av upphovsrättsliga skäl!
Eventuella klagomål inlämnas skriftligen tillsammans med en klagoavgift på 3000kr, senast klockan 07.00 imorgon. Överlämnas personligen till dommaren, dvs Knas-Katten. Om ni kan hitta honom. 

TACK för att ni tagit er tid till att delta i min Adventskalender! Jag känner mig hedrad och smickrad över att ni är så många som engagerat er. Och vad duktiga ni har varit!
.
Nu återstår bara det roligaste... vinnaren! Men jag håller er på halster ett litet tag till. Den som lever får se.

1 kommentar:

  1. Kofot.. så klart... Vad lätt när man får svaren. Men jag tycker hovtång är rätt bra svar också!

    God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera