tisdag 3 januari 2012

Och vinnaren är....

...Karin Björklund! Hon vinner evig ära och berömmelse, samt ett unikt diplom av finaste kvalité - STORT GRATTIS! Ett litet men än så länge hemligt pris kommer på posten.

Man skulle kunna misstänka en komplott med tanke på att Karin är den som har givit flest kommentarer på bloggen, men sedär bedrar ni er.
Karin var den som hade flest rätt, 21½ för att vara helt korrekt (det halva poänget står för halsband när det skulle vara pärlhalsband. Noga är det, siddu!) Med andra ord var det ingen av er som skickade in bidrag som hade alla rätt! Men ni var en hel hög med tvåor som snubblade på målsnöret kan man säga.

Stort TACK till er för att ni tagit er tid att läsa min Adventskalender och dessutom skickat in svar! Det är nog ingen som har haft roligare än jag, så nu har jag redan att börjat att planera inför nästa år. Så jag hoppas ni återkommer då för att ta revanch. Ni som nu sitter hemma vid datorerna och småsvär över att ni kunde alla svaren, men inte skickade in ett bidrag - ta er i kragen till nästa år och gör slag i saken!

För övrigt tycker jag att det hålls igen alldeles för mycket med den vuxna kreativiteten. När ritade du fritt med tuschpennor senast? Det rekommenderas starkt! Och bara därför ska jag nu gå och fortsätta rita, som den barnsliga 25-åring som jag är. M blir säkert jätteglad om han får en tuschpenneteckning av mig, han kan ju sätta upp den på jobbet!

2 kommentarer:

  1. TACK!!!
    Evig ära och berömmelse som vinnare av din kalender smäller högt.
    Du är för himla go!

    SvaraRadera
  2. Grattis! hur många svar fick du in? kram Skorpan

    SvaraRadera