lördag 31 december 2011

När presenteras svaren?



Min första plan var att både svaren och vinnarna i Adventskalender 2011 skulle presenteras idag, nyårsafton till ära. Men min kära syster har bett om dispans på några dagar för inlämningen och därför tycker jag att ni alla ska få den dispansen. Sista dag att lämna in blir därför imorgon 1:a januari 2012, och de rätta svaren och vinnaren presenteras i veckan, när det blivit vanlig vardag och allt är återställt till det normala. Kom ihåg att du kan skicka in även om du inte kan alla svaren! Du kanske inte är den enda...


Till höger ser ni världens smartaste hund. Bara så ni vet. Dock något blöt i pälsen efter en lång skogspromenad när det kräksnöade (ett nytt mode-ord jag lärt mig) blötsnö här om dagen. Men det påverkar ju inte hans intelligens, bara min. Åt vilket håll får ni allt fundera på själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar