tisdag 13 december 2011

13:e december - Adventskalender 2011

Tro det eller ej men den här bilden är faktiskt helt oarrangerad. Tittade runt i mappen "skräpbilder" och så var den bara där. Knas-katten med luciakronan på huvudet. Jag är dock lite besviken på honom för jag har varken fått lussebullar eller hört skönsång under dagen. Men vem vet, än är inte dagen slut.

Till helgen ska förstapristagaren i Fröken Julgran 2011 koras. Allt är fixat och klart, bara fotbeklädnad som saknas. Jag förstår att ni väntar med spänning! Jag väntar med spänning på hur Knas-katten kommer att aggera. Han är ganska förtjust i att klättra i träd, men jag tror att granen är lite för taggig för hans del. Eller jag hoppas det i alla fall.

Mer än halvvägs är vi i adventskalendern också! Bara elva kvar nu... Det är redan så jag längtar till nästa års kalender.

Rimmet är raderat av upphovsrättsliga skäl!

1 kommentar: