fredag 9 december 2011

9:e december - Adventskalender 2011



Idag har Anna namnsdag - ett stort grattis till alla er, det finns ju ganska många därute som heter så. Som jag känner, ska jag väl tillägga.

Dessutom har det kommit massa mer snö idag - jippie! Och till höger ser ni en skymt av tredjepristagaren i Fröken Julgran 2011.

Dags att hasta vidare. Lite glögg och lussebullar sitter ju inte fel en fredagkväll, oss innebandyänkor emellan.

Idag kommer ett litet enklare rim, för jag har världens kluring pågång till imorgon....en klipphängare.


Rimmet är raderat av upphovsrättsliga skäl!



1 kommentar:

  1. Å, är du också innebandyänka på fedagar? jag med! och vad glad jag blev av namnsdagshälsningen förresten, tack ! :)

    hälsn. Anna

    ps. riktigt avis på din snö. jag läntar efter den!

    SvaraRadera